luni, 29 septembrie 2014

Idei organizare

Organizare, organizare, organizare...
Avem atatea lucruri prin casa pe care nu mai stiu cum si pe unde sa le asez. Locuim la casa si totusi nu imi ajunge spatiul. Nu stiu ce as face daca as locui intr-un apartament.
Am gasit azi cateva idei de organizare pe care eu vreau sa le pun in aplicare si m-am gandit sa le impart cu voi...poate mai este cineva care sufera din lipsa de spatiu...

...usa de la debara sau dressimg poate deveni un real spatiu de depozitare...sincer, voi v-ati fi gandit cate lucrusoare putem depozita pe o usa?...

...daca ati sti cate pungulite si cutiute am eu cu astfel de hartiute...oare eu de ce nu m-am gandit sa le depozitez intr-un borcan?...
  La cate incarcatoare aruncate care nu mai stiu eu pe unde prin casa avem aceasta ar fi solutia...si e si simplu de facut...avem nevoie doar de o cutie de pantofi si ceva hartie colorata in care sa o imbracam...

Creioane colorate, carioci, pensule...nu exagerez insa doar Iulia mea are pe birou cinci paharele pline....mai sunt si la Tony 4-5 si mai avem si jos o cutie plina...deci.....din nou o cutie de pantofi, role de la hartia igienica (daca tot avem colectie de role in casa...Iulia si Tony nu ma lasa sa le arunc ca sa poata face ei din ele tot felul de lucrusoare si animalute ...sunt mari fani Art Attack) si hartie colorata cu care sa decoram cutia

...Iulia are o multime de elastice de par...de toate culorile...
...Am si eu cateva astfel de umerase de sarma pe care am adus hainele de la curatatorie dar nu m-am gandit niciodata sa le folosesc pentru a aranja papucii pe ele....

...Tony meu are multe bascute...aruncare prin vre-o 2-3 dulapuri asa ca ideea aceasta vine perfect pentru noi...
 ...cine nu a incurcat vreodata cablurile???...

...imi place aceasta idee de aranjat coliere...
...nu m-am gandit pana acum ca as putea aranja multele mele cutii cu folii intr-un biblioraft ...
(ale mele ocupa jumatate de sertar)


...panglici....multe panglici.....un sertar plin cu ele am acasa si oricat le tot aranjez tot se incurca...dar daca le-as aranja asa singur nu s-ar mai intampla sa le gasesc anapoda...

 Sub scari am o camara - debara in care tocmai am zugravit si toate lucrurile care erau in ea imi sunt imprastiate acum prin casa...mi-ar place sa o aranjez asa....bine a mea e mai mica ...si rafturile imi sunt din lemn....dar ideea cu cosurile e perfecta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu