marți, 25 februarie 2014

10 idei pentru organizarea bailor

Desi locuim la casa si avem doua bai destul de spatioase mereu am o problema cu spatiul pentru organizarea diverselor lucruri pe care nu mai stiu pe unde sa le asez. Prin cautarile mele in lumea virtuala am gasit aceste cateva idei si m-am gandit sa le impart cu voi in caz ca mai exista cineva interesat .

 ...aceasta idee cred ca am sa o aplic si eu pentru ca si la mine dulapiorul de sub chiuveta e plin cu produse de curatenie si o bara pentru aranjarea recipientelor cu pulverizator mi-ar face loc pentru cateva cosulete...


 ...nici ideea aceasta nu e rea ...
...si aici cateva proiecte DIY...
Iata cum putem folosi cutiile de conserve



 ...si un organizator din borcane...mie mi se pare dragut



 ...rafturi din cosuri...

 ...pe usa de la dulapiorul din baie putem aseza un organizator...


 ...iata ce frumos putem organiza jucariile de baie ale copiilor...noi avem o gramada...

 ... un astfel de suport mi-ar trebui si mie...si nu ma las pana nu imi confectioneaza sotul unul (treaba lui cum)...
 ...mie mi-a fost drag si acest cosulet pentru prosoape pe care il putem confectiona singuri dintr-o cutie de lemn mai veche...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu