vineri, 14 februarie 2014

Jurnal shabby chic



Pentru amandoi copii eu am cate un jurnal in care notez tot felul de lucruri interesante din viata noastra..chestii pe care eu sper ca pe viitor ei sa le citeasca cu placere . In aceste jurnale le-am povestit despre ziua in care am aflat ca sunt insarcinata cu ei, despre intamplari, impresii, temeri ale mele din timpul sarcinii...am alocat cateva pagini intregi zilei in care s-au nascut si i-am vazut pentru prima data...au urmat apoi alte pagini multe, multe despre  primele luni de viata, primul dintisor, primele cuvinte, primii pasi...si continuam inca cu nazbatii si tot felul de intamplari pe care le consider eu a fi interesante de povestit pentru ei cand vor fi mari. Pentru Tony sunt defapt la al treilea jurnal acum iar la Iulia inca lucrez la al doilea.
...si ca sa nu o mai lungesc, primul jurnal in care i-am scris Iuliei  era defapt o agenda primita  si a carei coperta nu era deloc potrivita pentru sentimentele care se ascund in ea asa ca de mult timp tot mi-am propus sa ii confectionez una...

Cam asa arata jurnalul inainte...



...in prima faza l-am copertat asa...


















...dar cum nu era ceea ce eu imi doream m-am pus pe treaba si am realizat aceasta coperta shabby chic...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu