vineri, 24 ianuarie 2014

Cutiuta de bijuterii homemade

De foarte mult timp sunt atrasa de decoupage  dar pana acum nu am incercat, ba nu aveam timp, ba nu aveam ustensilele ,....asta pana m-am saturat de ba...........  si hotarata am intrat intr-un magazin de homemade , mi-am cumparat cele necesare...si bine inteles si o cutiuta...una mai micuta, asa ca de proba , dar care pentru mine era ca un trofeu si fuguta acasa unde m-am apucat de treaba...

...iata cum e iesit prima mea incercare de decoupage...


Chiar daca nu a iesit perfect eu am fost tare mandra de ea si am hotarat sa i-o ofer cadou unei prietene.
.Inainte de a o darui m-am hotarat sa ii fac totusi un final touch asa ca am dat-o cu o lac de crapare si cu o pasta antichizanta
...si la final...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu