miercuri, 15 ianuarie 2014

Solutie de curatat universala cu lamaie

In ultimul timp am cautat tot felul de solutii homemade pentru curatenie pentru ca mi-am dat seama ca toate acele solutii si dezinfectanti gen " omoara toti microbii" , "distruge 99% din bacterii ", solutii care imi umplu si acum dulapiorul din baie si cel de sub chiuveta din bucatarie, nu sunt chiar sanatosi pentru noi , mai mult as putea spune ca sunt chiar toxici pentru ca desi atunci cand fac curatenie am fereasta deschisa tot inhalam din vaporii solutilor atunci cand pulverizez pe anumite suprafete.
Asa am ajuns si la solutia aceasta de curatat care pe langa ca e naturala mai si degreseaza bine. E perfecta pentru blatul si masa de bucatarie,  pentru curatat masuta de mancat pentru bebe (cine are, noi am trecut de faza aceasta) si alte locuri unde asezam diverse alimente si unde pun copii manutele mai tot timpul. Eu imi curat cu ea si plita si faianata din jurul ei (sa nu va ganditi acum la un aragaz sau plita stropite toate cu mancare arsa , sau cel putin eu nu am incercat inca...in acele situatii mai apelez si eu la  degresanti din comert...nu am trecut de tot la solutii homemade).

Solutia are ingrediente pe care le gasim in mod regulat la noi in bucatarei si se prepara foarte usor:



2 lg zeama de lamaie
2 lg bicarbonat
1 ceasca apa fierbinte

Le amestecam , le punem intr-un recipient cu pulverizator si gata solutia noastra. Inainte de a folosi solutia o agitam putin.
Cine doreste poate pune in solutie si cateva picaturi de ulei esential. Avand deja mirosul de lamaie eu nu am considerat ca ar fi necesar.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu