duminică, 5 ianuarie 2014

Solutie pentru descalcit parul homemade


Iulia mea are parul lung si i se incalceste foarte usor....ca si al meu defapt.....Degeaba folosim balsam de par sau solutii pentru descurcat parul pentru ca rezultatul e acelasi. Pana la urma am gasit o solutie simpla pentru descurcat parul si mult la eficace :  apa + glicerina vegetala. Ideea mi-a venit de aici.

1 parte glicerina vegetala
4 parti de apa
ulei esential (de care va place  -eu am folosit lavanda ) - optional

Le punem intr-un recipient cu pulverizator, agitam si gata . Este gata de folosit.
Dupa baita stergem bine parul cu un prosop iar apoi il dam cu cateva pufuri din solutia cu glicerina si pieptanatul merge foarte usor. La fel e si a doua zi...si cred ca trebuie sa mentionez ca parul nu ramane deloc incarcat si nici nu se unge mai repede.

Pentru fetele din Oradea vreau sa mentionez ca eu am gasit glicerina vegetala doar intr-un singur loc in Oradea, la un moment dat chiar am vrut sa imi comand pe net dar pana la urma, dupa ce am colindat mai toate plafarurile si magazinele bio am gasit intr-un loc si e chiar aproape de serviciul meu asa ca cine doreste poate sa imi scrie si va dau adresa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu