joi, 30 ianuarie 2014

Odorizant gel pentru camera

V-ati gandit vreodata la cat sunt e de periculoasa pentru sanatatea noastra si a copiilor nostrii inhalarea substantelor sintetice din odorizantele de camera pe care le gasim in comert?
Va propun  sa realizati in casa un odorizant gel natural si fara efecte adverse pentru sanatate care pe langa ca se prepara usor e si foarte ieftin.



Avem nevoie de:

400 ml apa
1 plic gelatina granule (10 gr)
uleiuri esentiale (dupa placul fiecaruia - vi le recomand pe cele de la Solaris sau Mayam ...se gasesc la plafar)
colorat alimentar optional

Prepararea e cat se poate de simpla . Punem gelatina la hidratat in apa 5 minute iar apoi o topim pe aburi.
Repartizam apa cu gelatina in recipiente de plastic sau sticla (eu am folosit cateva pahare mai mici ) ...in jur de 80-100 ml apa in fieacare recipient.
Daca doriti ca sa aveti un gel colorat puneti un strop de colorant in paharele .
Iar apoi urmeaza partea cea mai frumoasa....uleiurile....Puneti in fiecare recipient cu apa ulei esential dupa preferinta si amestecati. Eu am impartit apa in 5 parti. In odorizantele pentru dormitorul nostru si camerele copiilor am pus ulei esential de lavanda (preferatul meu)...cam 10 picaturi in fiecare pahar si am colorat cu mov....ca si lavanda.
Pentru camera de zi am folosit ulei esential de grapefruit rosu si o picatura de colorant rosu.
Iar pentru sufragerie am folosit un amestec de ulei esential de menta cu ulei esential de tea tree + o picatura de colorant verde.
Urmeaza partea de asteptare pentru ca gelatina sa se transforme in gel....dar intre timp va puteti bucura deja de noul odorizant de camera.
Nu stiu sa va spun exact cat tine acest odorizant pentru ca sunt la prima preparare dar eu il am deja de o saptama si miroase la fel de placut.

Un comentariu: